6/07/2013

SUSTUM,TAŞTIM,YAZDIM

Sanırım konuşmaya ihtiyacım var.
Bu sebepten yazıyorum durmamacasına...
Konuşmak,
Dinden,dilden,arkeolojiden,edebiyattan,müzikten,aşktan konuşmak...
Aynı düşünceye sahip olmadan,
Ara sıra laf keserek,
Bazen gülüp,bazen ağlayarak
Sadece uzun uzun konuşmak...
Sanırım en çok ihtiyacımız olan bu..en azından benim için.
Anlaşılmadıkça,konuşamadıkça;
Yazıyoruz,çalıyoruz,çiziyoruz...
Salvador Dali ,kadınını,kardeşini kelebekle ,babasını kayayla betimlerken,
Chaplin, tüm ideolojisini bir karaktere yüklerken,
Mozart, Barok tarzında yeni bir müzik stili ve dili yaratırken,
Yani herbiri sınırsızca üretirken,
Konuşmaya,anlatmaya,paylaşmaya çok ihtiyaç duymuyorlardı, zannımca.
Sanırım susmanın çok şey anlattığını söyleyenler yanılmıyor...
Susan herkişi için sanat olmazsa olmazdır..
Sustukça taşıyoruz
Taştıkça yazıyoruz
Olay bu,bukadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder